1 juni 2014 6x is scheepsrecht - Reisverslag uit Uzerche, Frankrijk van Marijke en Dinie - WaarBenJij.nu 1 juni 2014 6x is scheepsrecht - Reisverslag uit Uzerche, Frankrijk van Marijke en Dinie - WaarBenJij.nu

1 juni 2014 6x is scheepsrecht

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Dinie

06 Juni 2014 | Frankrijk, Uzerche

Dit is de 6e keer dat we dit verslag maken , telkens als we ons verhaaltje op willen slaan valt de wifi verbinding weg. Het is niet gemakkelijk om onderweg zo'n site te updaten. Maar we zijn doortrappers en doen nog een poging.
Vandaag ontbijten we met een Belgisch en een Frans echtpaar die ook in onze chambre d'hote geslapen hebben. We beginnen onze tocht met al meteen fout te rijden. Gelukkig hadden we dat snel in de gaten en kwamen toch weer uit bij een historische brug die we eerder gemist hadden. Bij Pouyol is weer een dolmen en deze keer hoefden we hier niet voor om te fietsen, gelukkig maar want onze vriend en verkenner de Belg is inmiddels uit ons zicht verdwenen. Onderweg fotograferen we een mooie oude boerderij en prachtige landschappen. Bij St.Germain-les-Belles waren we door een onduidelijkheid in de beschrijving even aan het zoeken hoe we moesten rijden en ja hoor wie komen we weer tegen ? De Bestenaren. We rijden samen een stukje op tot Etang de piquette. Om 15.30u komen we aan in Uzerche onze eindbestemming voor vandaag. We zoeken even naar ons hotel maar onze moeite werd beloond. Het hotel had een terras aan de rivier dus wij zaten al snel aan penaché, bier met een soort sevenup en vruchten siroop, heerlijk. Hier ontmoeten we Roel uit Emmen die met de fiets op weg is naar Santiago de Comp. s'Avonds ten we in ons hotel en jawelwie komen daar ook eten? De Bestenaren dus weer gespreksstof genoeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Uzerche

Marijke en Dinie

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 10872

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 12 Juli 2014

Via Lourdes naar Saint Jean Pied de port

Landen bezocht: