Engelse gastvrouw 7 juni - Reisverslag uit Moissac, Frankrijk van Marijke en Dinie - WaarBenJij.nu Engelse gastvrouw 7 juni - Reisverslag uit Moissac, Frankrijk van Marijke en Dinie - WaarBenJij.nu

Engelse gastvrouw 7 juni

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Dinie

08 Juni 2014 | Frankrijk, Moissac

Het zou weer warm worden vandaag ( ja, ook hier is het nu bijna 30 graden !). Bijtijds ontbijt. De Engelse heer vond dat we er weer heel fris uitzagen en heeft ons op de foto gezet met een foto van een bisschop tussen ons in. We krijgen hem toegestuurd! Afscheid genomen van gastheer Jean en gastvrouw Monique om kwart voor negen op pad. Via Terraube, Mas d' Avignon ( kerkje niet open ) naar Castera Verduzan, waar een mooie kerk weer te bezichtigen was en een oud badhuis. Zo richting Biran met een mooie stadspoort en een kerkje die niet open was, richting Brouilh en in L' Isle de Noé aangekomen waar we een chambre d'hotes hadden. Een erg donker huis van binnen, maar een erg aardige gastvrouw, Engelse van geboorte. Zij had in de buurt van Manchester een pub, maar besloot op een dag deze te verkopen. Dat lukte in een dag! Via internet zag ze dezelfde dag dit huis in Frankrijk en heeft dit gekocht! Niet echt een besluiteloos iemand. Dit alles 10 jaar geleden. En door een toevallige passant, die onderdak zocht, is ze als chambre d' hotes gastvrouw verder gegaan. We kwamen niets te kort, hebben heerlijk gegeten en gedronken, mochten haar telefoon gebruiken om verdere overnachtingen te reserveren. Mobiel bellen kon niet in dit huis, wel bij de brug. Wel goede wifi. Ja, je kunt niet alles hebben.
Weer een mooie ontmoeting op onze reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Moissac

Marijke en Dinie

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 10907

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 12 Juli 2014

Via Lourdes naar Saint Jean Pied de port

Landen bezocht: