Dinie toch naar huis - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Marijke en Dinie - WaarBenJij.nu Dinie toch naar huis - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Marijke en Dinie - WaarBenJij.nu

Dinie toch naar huis

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Dinie

19 Juni 2014 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Hallo allemaal,
Bij nader inzien heb ik toch besloten om niet door te fietsen naar Santiago . Ik vind het toch een te grote onderneming om in mijn eentje te doen. As zaterdag ga ik samen met Marijke met de fietsbus naar Nederland en ben as zondag weer thuis.

Allemaal bedankt voor de belangstelling het was geweldig en tot zeer binnenkort,

Groetjes, Dinie

  • 19 Juni 2014 - 13:52

    Margo:

    Kan me er wat bij voorstellen Dinie, is ook een hele onderneming in je uppie !!!! Nu samen maar nagenieten van de laatste dagen en een goede thuisreis toegewenst, groet voor jullie beiden, Margo.

  • 19 Juni 2014 - 14:15

    Eva:

    Verstandige beslissing. Het leek me, eerlijk gezegd, een risico-volle onderneming omdat je erg kwetsbaar bent op een fiets. Welkom thuis alvast....

  • 19 Juni 2014 - 17:52

    Agnes En Jan:

    Hoi Marijke e Dinie, dit wordt een korte reactie, want we zijn nog steeds sprakeloos van jullie fietsprestaties in een paar weken tijd. Wij wensen jullie een mooie reis naar huis en horen tzt graag de rest van wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Hartelijke groeten, Agnes en Jan

  • 19 Juni 2014 - 18:57

    Tina En Teun:

    Hallo Meiden,
    Dat is een super beslissing die je gedaan hebt, wij weten wel dat je het zou kunnen, maar toch!!!!. Je weet maar nooit. Geniet maar lekker van de dagen die jullie nu samen door kunnen brengen. Alvast een goede terugreis gewenst en wij horen en zien je wel weer in ons mooie Nederland. Ook daar is het heerlijk fietsen!!!!

    Groetjes Tina en Teun.

  • 19 Juni 2014 - 21:22

    Riet Plasmans:

    Hoi Dinie,

    Goed van jou dat je niet door gaat! Geniet samen van thuisreis per bus en dat jullie heel de afstand gefietst hebben! Chapeau! Nog veel plezier samen!

    Riet.

  • 19 Juni 2014 - 21:42

    Peter En Ank:

    dag Dinie en Marijke,

    Sluiten ons helemaal aan bij bovenstaande reakties! Goed besluit hoor!
    Wat een geluk dat je nog in de fietsbus erbij past, voor hetzelfde geld was ie volgeboekt.....
    Goeie thuisreis gewenst Samen uit, samen thuis is het nu.!
    Groetjes,
    Peter en Ank

  • 20 Juni 2014 - 22:12

    Emmy:

    Hola dames,

    Ook ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Geweldig dat jullie beiden het "zover gebracht" hebben, chapeau. En Dinie, ik persoonlijk vind het toch wel fijn hoor dat je weer terugkomt, mis je best wel hoor.

    Goede terugreis en tot gauw,
    lieve groetjes
    Emmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Marijke en Dinie

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 10881

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 12 Juli 2014

Via Lourdes naar Saint Jean Pied de port

Landen bezocht: